Renti Arena - ΚΑΝΟΝΕΣ...

ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΙΝΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

 

 

  • ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ.

 

  • ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ.

 

  • ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΙ.

 

  • ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΤΟ 7x7  ΚΑΙ 5 ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΤΟ 8x8 ΛΟΓΩ ΑΠΟΒΟΛΩΝ Ή ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ Ή ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΟΤΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ. Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.

 

  • ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ 5 ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΤΟ 7x7  ΚΑΙ 6 ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΤΟ 8x8 ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ.

 

  • Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ. Η ΑΛΛΑΓΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ Ο ΣΥΜΠΑΙΧΤΗΣ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ.

 

  • Η ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΑΙΧΤΗ ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ:

α) Ο ΑΠΟΒΛΗΘΕΝΤΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

β) ΕΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΑΠΟΒΛΗΘΕΝΤΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΕΡΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΠΑΙΧΤΗΣ.

 

 

  • ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ AΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ. ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ’’ΝΕΚΡΟ ΧΡΟΝΟ’’ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΑΙΜ ΑΟΥΤ.

 

 

  • ΑΠΟ ΛΑΚΤΙΣΜΑ ΚΟΡΝΕΡ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΓΚΟΛ ΑΠ΄ ΕΥΘΕΙΑΣ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΛΑΓΙΟ ΑΟΥΤ.

 

  • ΑΠΟ ΣΕΝΤΡΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΑΠ΄ΕΥΘΕΙΑΣ ΓΚΟΛ.

 

  • ΤΟ ΤΑΙΜ ΑΟΥΤ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΗΜΙΧΡΟΝΟ (1’ΛΕΠΤΟΥ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑΙΜ ΑΟΥΤ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 5΄. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΑΙΜ ΑΟΥΤ ΕΧΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ. ΔΗΛΑΔΗ (ΑΠΟ ΚΟΡΝΕΡ, ΠΛΑΓΙΟ, ΑΟΥΤ).

 

  • ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΣΤΟ ΦΑΟΥΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 5 μέτρα.  ΣΤΟ ΠΛΑΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΡΝΕΡ 4 μετρα .ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ

ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

 

  • ΑΠΟ ΑΜΕΣΟ ΛΑΚΤΙΣΜΑ, ΔΗΛΑΔΗ ‘’ΜΟΝΟ’’, ΑΠ΄ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΟΥΤ ΕΙΝΑΙ ΓΚΟΛ.

 

  • ΧΡΟΝΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΟΙΝΩΝ 4’’(ΔΕΥΤΕΡΑ) <ΠΛΑΓΙΟ, ΚΟΡΝΕΡ, ΑΟΥΤ>.

 

  • ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΥ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.

 

  •  Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ 4ΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΕΧΕΙ 4 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΜΠΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ.

 

  • ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΦ ΣΑΙΝΤ.ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ 2 ΜΕΤΡΩΝ ΜΙΝ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΣΤΑ ΦΑΟΥΛ

 

  • ΤΟ ΠΛΑΓΙΟ ΑΟΥΤ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ,ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΕΙ Η ΜΠΑΛΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.ΑΠΟ ΤΟ ΑΟΥΤ Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.ΑΜΑ Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΤΩ ΤΟΤΕ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΨΕΙ.Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΓΚΟΛ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ Η ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ.

 

  • ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΤΑΚΛΙΝ ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ.ΤΟ ΤΑΚΛΙΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΑΛΤΥ. Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ.

(ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΠΑΙΧΤΗ)

 

  • Η ΜΠΑΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ.

 

  • ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΕ ΠΡΟΘΕΣΗ:

α) ΚΛΩΤΣΑ Ή ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΚΛΩΤΣΗΣΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ

   β) ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΚΑΤΑ ΒΙΑΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΤΡΟΠΟ

               γ) ΦΤΥΝΕΙ, ΚΡΑΤΑ, ΣΠΡΩΧΝΕΙ, ΧΤΥΠΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟ

               δ) ΚΑΝΕΙ ΤΑΚΛΙΝ

ε) ΠΙΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ(ΕΚΤΟΣ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ)            

ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΜΕΣΟ ΛΑΚΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΘΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΟ ΕΠΑΝΟΡΘΩΤΙΚΟ ΛΑΚΤΙΣΜΑ (ΠΕΝΑΛΤΙ).

 

  • α) ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΕ ΠΡΟΘΕΣΗ:

                 1.ΚΑΝΕΙ ΦΡΑΓΜΑ

2. ΚΑΝΕΙ ΘΕΑΤΡΟ

3.ΚΤΥΠΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΥΤΗ ΠΑΙΧΤΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΑΚΤΙΣΜΑ

       β) ΟΤΑΝ ΣΑΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ:

1. ΔΕΧΤΕΙ ΜΕ ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟ ΣΥΜΠΑΙΧΤΗ ΤΟΥ   ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ

2. ΟΤΑΝ ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 8’’ΔΕΥΤΕΡΑ

 

ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΜΕΣΟ ΛΑΚΤΙΣΜΑ (ΔΙΠΛΟ).ΤΟ ΕΜΕΣΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

                                                                                                                                                                                           

  • ΠΟΙΝΕΣ:

      1.ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

α) ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΑΚΤΙΣΜΑ

β) ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΝΕΝΤΙΜΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

γ) ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ

δ) ΤΑΚΛΙΝ

     2. ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΡΤΑ:

α) ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ (1)

β) ΠΙΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ

γ) ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΠΑΙΞΙΜΟ

δ) ΔΙΑΠΛΗΚΤΙΣΜΟΙ ΠΑΙΧΤΩΝ (ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ.

    3.ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ:

α) ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ (2)

β) ΒΡΙΖΕΙ ΣΥΜΠΑΙΧΤΗ, ΑΝΤΙΠΑΛΟ, ΦΙΛΑΘΛΟ, ΔΙΑΙΤΗΤΗ, ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ

γ) ΦΤΥΝΕΙ

δ) ΚΛΩΤΣΑ ΕΚΤΟΣ ΦΑΣΗΣ

ε) Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΕΚΤΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ(ΜΕ ΠΡΟΘΕΣΗ).

ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ,ΟΝΤΑΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΓΚΟΛ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ

             

  • Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΑΟΥΤ.

 

  • ΑΜΑ Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ. ΑΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΘΕΣΗ (Π.Χ ΓΛΙΣΤΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΤΗΣΕΙ) ΕΙΝΑΙ ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΡΤΑ.

 

  • ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ Ή ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΕ ΜΕΤΡΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.

 

  • ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΑΙΧΤΩΝ:

ΟΤΑΝ ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΑΙΚΤΗΣ, Η ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ 2’ΛΕΠΤΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΤΗ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΤΕΙ ΓΚΟΛ Η ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ 2’ΛΕΠΤΩΝ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ.

ΑΝ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΓΚΟΛ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ 2’ ΛΕΠΤΩΝ, ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΗΝ ΕΚΠΝΟΗ ΤΩΝ 2’ΛΕΠΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΑΙΚΤΗ.

Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΑΠΟΒΟΛΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ ‘Η ΜΕ ΔΥΟ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΙΚΤΗ.

 

  • ΕΠΙΣΗΣ, ΟΤΑΝ Η ΜΠΑΛΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ (ΔΙΧΤΥ), ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

 

  • ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ PLAY-OFF ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΣΟΠΑΛΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΑ ΠΕΝΑΛΝΤΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΑΣΗ.

Κανόνες Διεξαγωγής Πρωταθλήματος

1)Όλες οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να προσκομίσουν λίστα με τους παίκτες οι οποίοι θα παίζουν (ρόστερ). 

 

2)Σε περίπτωση που κάποια ομάδα δεν έχει προσκομίσει λίστα παικτών και η αντίπαλη κάνει ένσταση, η ομάδα η οποία δεν έχει προσκομίσει λίστα, χάνει το παιχνίδι στα χαρτιά.

 

3)Ενστάσεις γίνονται μόνο ΠΡΙΝ την έναρξη του αγώνα. Μετέπειτα ενστάσεις δε θα γίνονται δεκτές.

 

4)Όλες οι ομάδες υποχρεούνται να δώσουν το αντίτιμο ενός αγώνα ως προπληρωμή, η οποία θα αφαιρείται από το τελευταίο τους παιχνίδι.

 

5)Η προπληρωμή ΧΑΝΕΤΑΙ, όταν η ομάδα ακυρώσει το παιχνίδι την ημέρα του αγώνα. Σε αυτήν την περίπτωση εκτός από την προπληρωμή, χάνεται και το παιχνίδι με σκορ 5-0.

 

6)Τα έπαθλα του χειμερινού πρωταθλήματος έχουν ως εξής:

 

8χ8 δωροεπιταγή για αθλητικό υλικό, αξίας 1.000 € ο πρωταθλητής ημέρας (εκτός Παρασκευής και Κυριακής οι οποίοι παίζουν μεταξύ τους).

7χ7 δωροεπιταγή για αθλητικό υλικό αξίας 400 € ο πρωταθλητής ομίλου.

 

Τα έπαθλα του καλοκαιρινού πρωταθλήματος έχουν ως εξής:

 

8χ8 & 7χ7 δωροεπιταγή για αθλητικό υλικό, αξίας 400 €.

 

7)Στα PLAYOFF οι διασταυρώσεις έχουν ως εξής: 1ος-8ος, 2ος-7ος, 3ος-6ος, 4ος-5ος 

Οι πρώτοι 4 έχουν πλεονέκτημα, στον πρώτο γύρο των PLAYOFF. 

Οι πρώτοι 2 έχουν πλεονέκτημα και στο δεύτερο γύρο. 

Ως πλεονέκτημα ορίζουμε το ότι ξεκινάνε οι σειρές αγώνων με 1-0 στις νίκες (όσων έχουν πλεονέκτημα)  και η σειρά κρίνεται στις 2 νίκες. 

Το πλεονέκτημα στα ημιτελικά, εξαρτάται από την κατάταξη στην κανονική διάρκεια. (π.χ. αν αποκλειστεί ο 1ος απ’ τον 8ο, το πλεονέκτημα ΔΕΝ περνάει στον 8ο).

Σε περίπτωση ισοπαλίας, δεν υπάρχει παράταση και οδηγούμαστε στη διαδικασία των πέναλτυ.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας, πρώτο κριτήριο είναι τα μεταξύ των ομάδων παιχνίδια. Στη συνέχεια η διαφορά τερμάτων και τέλος η καλύτερη επίθεση.

 

 

8)Το κλαμπ δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας μπάλας. Θερμή παράκληση να μη φέρνετε δικιές σας μπάλες και να χρησιμοποιείτε μόνο αυτές του κλαμπ.

 

9)Όλες τις βαθμολογίες θα μπορείτε να τις βρείτε στο rentiarena.gr, καθώς και στη σελίδα μας στο facebook (Renti Arena).

logo Renti Arena

 

Newsletters

Εγγραφή στο newsletter μας

zakcret